همشهری نت

خبرهای اینترنتی را اینجا بخوانید

همشهری نت

خبرهای اینترنتی را اینجا بخوانید

۱۰ ابزار آنلاین برای بررسی کیفیت عملکرد و سرعت وب سایت

۱۰ ابزار آنلاین برای بررسی کیفیت عملکرد و سرعت وب سایت

وب سایت کند، یعنی فراری دادن بازدید کننده ها. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب راه سخت و از دست دادن بازدید کننده، از کیفیت بارگذاری وب سایت تان با خبر شوید و نسبت به بهبود سرعت وب سایت اقدام کنید…
در این مطلب ۱۰ ابزار برای بررسی کیفیت عملکرد و سرعت وب سایت را از نظر خواهید گذراند.

Pingdom

با استفاده از این ابزار می توانید زمان بارکردن تمام اجزای وب سایت را بررسی کنید. همچنین می توانید بررسی کنید که هر جز از وب سایت تان تا چه اندازه سریع بارگیری می شود و نیز اجزا با بارگیری پایین را ارتقا دهید. در خلاصه ی نتیجه می توانید گزارشی از زمان بارگیری وب سایت، زمان بارگیری هر جز، اندازه اجزا و تعداد اجزای کل وب سایت را مشاهده کنید.

GTmetrix

ترکیبی از دو افزونه ی فایرفاکس، در زمینه ی ارزیابی عملکرد، است. GTmetrix به شما پیشنهاد خواهد کرد که چه کنید تا کیفیت وب سایت تان بهبود یابد. علاوه بر این، فایرفاکسی ها می توانند افزونه YSlow را به طور جداگانه دانلود کنند.

Light Speed Now
وضعیت سرعت وب سایت تان را بررسی کرده، و نتیجه ی آن را درون جعبه پیغام های ایمیل تحویل شما می دهد.

Load Impact

LoadImpact ابزاری حیاتی برای مدیران وب سایت هایی است که روزانه بالغ بر ده ها هزار بازدید کننده دارند. به صورت مجانی می توانید سرعت وب سایت تان را با ۵۰ کاربر صوری بررسی کنید.

Site-Pref
این ابزار آنلاین رفتار مرورگرها را تقلید کرده و صفحه ی شما را با تمام تصاویر، CSS، JS و دیگر فایل ها دانلود می کند و در نتیجه ی کار می توانید ببینید که در بارگیری صفحه وب سایت تان چه فایل هایی در ابتدا و با چه سرعتی بارگیری می شوند. Site-Pref ابزاری بسیار مفید برای یافتن اجزایی از وب سایت است که باید کیفیت شان ارتقا یابد.

Gomez Network

این ابزار شما را قادر می سازد تا یک آزمایش آنی برای بررسی کیفیت عملکرد یک صفحه وب از مکانی “خارج”ی انجام دهید.

WebToolHub

WebToolHub شما را مطلع می کند که یک کاربر با مودم دایال آپ یا خطوط پرسرعت (با سرعت های متفاوت) چقدر باید منتظر بارگیری کامل وب سایت تان باشد. علاوه بر این، این ابزار اطلاعاتی درباره حجم صفحه وب سایت، درباره Css، جاوا اسکریپت و تصاویر استفاده شده در صفحه در اختیار شما خواهد گذارد. به طور خلاصه تمام آن چیزی که می خواهید درباره ی سرعت یک صفحه ی ساده بدانید WebToolHub در اختیار شما خواهد گذارد.

IWebTool
IWebTool با گزینه هایی که در اختیار شما می گذارد امکان آزمایش ۱۰ صفحه در آن واحد را فراهم می کند. می توانید سرعت بارگیری صفحه ی خانگی، دسته بندی ها یا پست ها را با یک کلیک بررسی کنید.

Searchmetrics

مدت زمان بارگیری یک وب سایت را نشان می دهد. علاوه بر این، اطلاعاتی درباره ی سرعت بارگیری با اتصال های اینترنتی متفاوت و حجم صفحه را نیز نشان می دهد.

BrowserMob

داده هایی درباره عملکرد هر وب سایت، بدون ساختن اسکریپت برای تست، در اختیار شما می گذار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد