همشهری نت

خبرهای اینترنتی را اینجا بخوانید

همشهری نت

خبرهای اینترنتی را اینجا بخوانید

۴ سرویس فو‌ق‌العاده کاربردی و مفید

 ۴ سرویس فو‌ق‌العاده کاربردی و مفید


از فواید کاربرد ابزار آنلاین، صرفه جویی در زمان است و شما بدون نیاز به ترک مرورگر خود، می‌توانید به اهداف خود برسید. روز به روز ابزار آنلاین در حال گسترش و پیشرفت هستند و هر روزه با سرویس‌های آنلاین جدیدی رو به رو می‌شویم. در این مطلب سعی شده است چهار ابزار و سرویس مفید و کاربردی آنلاین ذکر شود. از ویژگی‌های این ابزار، می‌توان به کاربری آسان آن‌ها اشاره کرد.

۱- Convert Files

convertfiles

توسط این سرویس،‌ به آسانی می‌توانید فرمت (نوع) فایل‌های متفاوت را تغییر دهید. تبدیل نوع تصاویر، دانلود ویدئوهای یوتیوب و … توسط این سرویس به آسانی ممکن است.

۲- Joongel

joongle

شما یک جستجو کننده‌ی حرفه‌ای هستید؟ پس این سرویس برای شماست! توسط این سرویس می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلف، به طور همزمان، در موتورهای جستجوگر مختلف به جستجو بپردازید. اگر قصد انجام تحقیق آنلاینی را دارید، این سرویس بسیار مفید خواهد بود.

۳- Quick Thumbnail

quick thumbnail


توسط این سرویس، به آسانی می‌توانید تصاویر بندانگشتی، در اندازه‌های مختلف از مرورگر خود بسازید. می‌توانید تصویری از کامپیوتر خود را آپلود کنید،‌ یا از تصاویر موجود در اینترنت استفاده کنید و تصاویر بندانگشتی  مورد نیاز خود را بوجود بیاورید.


۴- DevCheatSheet

devchearsheets



مخزنی کامل و بی‌نظیر از برگه‌های کمکی )یا (cheat sheet مختلف برای استفاده‌ی توسعه دهندگان، برنامه‌نویسان و طراحان وب، در دسته‌های گوناگون و زبان‌های متعدد. توسط این سرویس دیگر نیازی به ساعت‌ها جستجو برای یافتن برگه‌های کمکی ‌نخواهید داشت.

آیا سرویس آنلاینی دیگری وجود دارد که روزانه از آن استفاده می‌کنید و برایتان مفید بوده است؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، چرا از طریق دیدگاه‌ها به دوستانتان معرفی نمی‌کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد